Oferty pracy

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

ds. postępowań administracyjnych

Zakres podstawowych czynności

1. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie:

 1) zmiany danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie opracowań geodezyjnych, decyzji ostatecznych, prawomocnych orzeczeń sądowych

 2) wykazania władającego na zasadach samoistnego posiadania

 3) ujawnienia samodzielnych lokali nie stanowiących odrębnych nieruchomości

 4) aktualizacji danych o lokalach

 5) zmiany funkcji budynku lub jego części

2. Prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących podstaw i poprawności wpisów w ewidencji gruntów i budynków

3. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie:

 1) obowiązku zgłaszania zmian i przedkładania opracowań geodezyjnych i innych dokumentów stanowiących podstawę zmian danych ewidencyjnych

 2) egzekwowania obowiązku zgłaszania zmian w drodze wykonania zastępczego

 3) zgłoszonych zarzutów do danych ustalonych w wyniku modernizacji ewidencji gruntów i budynków

 4) włączenia wyników prac geodezyjnych lub kartograficznych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

 5) opłat za udostępnione materiały

 6) wyłączenia z geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu danych o sieciach uzbrojenia terenu

 7) klasyfikacji gleboznawczej gruntów

3. Prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie danych zasobu

4. Rejestrowanie wniosków wpływających do komórki organizacyjnej

 

Wymagania niezbędne

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  • praca/praktyka/staż w administracji rządowej lub samorządowej
  • umiejętność obsługi komputera – pakietu Office, Internetu oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność poprawnego redagowania pism
  • umiejętność pracy w zespole
  • wykształcenie wyższe I stopnia, kierunek lub specjalność: prawo, administracja, geodezja i kartografia, inżynieria środowiska, geoinformatyka, geografia, gospodarka przestrzenna, geoinformacja
  • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych

Wymagania dodatkowe

  • szkolenia z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego
  • wykształcenie wyższe II stopnia, kierunek lub specjalność: prawo, administracja, geodezja i kartografia, inżynieria środowiska, geoinformatyka, geografia, gospodarka przestrzenna, geoinformacja

Warunki pracy

  • oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne
  • podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD
  • praca z przewagą wysiłku umysłowego
  • stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy

Wymagane dokumenty oraz oświadczenia

  1. Dane osobowe i zawodowe:
    • imię (imiona) i nazwisko,
    • data urodzenia,
    • dane kontaktowe,
    • wykształcenie,
    • kwalifikacje zawodowe,
    • doświadczenie zawodowe,
  2. List motywacyjny
  3. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje:
    możesz je załączyć lub przedstawić podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    Jeśli dokumenty są w obcym języku, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
  4. Dokument potwierdzający niepełnosprawność
    jeżeli chcesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
  5. Wymagane oświadczenia:
    • Oświadczenia o treści:

      „Oświadczam, że:
      • posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych,
      • nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
      • cieszę się nieposzlakowaną opinią,
      • posiadam obywatelstwo polskie” (oświadczenie to jest konieczne tylko, jeśli obywatelstwo jest wymaganiem niezbędnym).
    • Jeśli chcesz podać dodatkowe informacje, inne niż te wymienione wyżej, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dołącz oświadczenie: „Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.”
Oznaczenie („ x” w checkbox) w elektronicznym formularzu w zakresie oświadczeń oraz wymaganych zgód jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Aplikację możesz złożyć

  1. Elektronicznie na stronie: bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy – Oferty pracy bieżące).
  2. Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (adres na ePUAP: /geopoz/skrytka).
  3. Przesyłając e-mail na adres: geopoz@geopoz.poznan.pl
  4. Pocztą tradycyjną.
  5. Osobiście w siedzibie GEOPOZu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).
Oferty dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę – ważna jest data dostarczenia ich do GEOPOZu.

Informacje dodatkowe

  1. sprawdzimy, czy złożone oferty spełniają wymagania niezbędne i dodatkowe oraz czy zawierają wszystkie konieczne dokumenty i oświadczenia.
  2. odpowiedzi udzielimy tylko na wybrane oferty.
  3. oferty od kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach.
  4. informację o wyniku naboru udostępnimy na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ oraz na tablicy ogłoszeń w GEOPOZie — Sala Obsługi Klienta w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
  5. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP w zakładce Ochrona danych osobowych.

Wyniki naboru

Metadane

Data publikacji : 11.10.2021 13:00
Data modyfikacji : 07.03.2022 08:48
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Małgorzata Buszka
Osoba udostępniająca informację:
do góry