Dla osób ze szczególnymi potrzebami

Dzień dobry.

Witam, Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ.

GEOPOZ zajmuje się tematami: geodezja i kartografia obszaru miasta Poznania.

Tutaj można załatwić dokumenty np.:

  • mapa zapisanych gruntów i budynków,
  • mapa zasadnicza,
  • informacje dotyczące rejestru cen wartości gruntów budynków i inne.

GEOPOZ zajmuje się też sprawami np.:

  • podział gruntów,
  • opłaty adiacenckie.

W naszym urzędzie można sprawdzić System Informacji Przestrzeń Miasta Poznania: https://sipgeoportal.geopoz.poznan.pl/

Zapraszam, dziękuję.

 

Godziny pracy GEOPOZu

Urząd czynny jest w poniedziałek w godzinach 9-16, od wtorku do piątku od 8–15.

Więcej informacji znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www i na tablicach informacyjnych w budynku GEOPOZu.

Jesteśmy przygotowani do obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.

Więcej informacji znajdziesz na: https://bip.geopoz.poznan.pl/gpb/dla-osob-ze-szczegolnym/dostepnosc
 

Kontakt

Jeżeli chcesz załatwić sprawę w Urzędzie, możesz:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:
    ul. Gronowa 20
    61-655 Poznań
  • napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail: geopoz@geopoz.poznan.pl
  • zadzwonić pod numer: 61 8271-534
  • napisać sms na numer: +48 532 926 134
  • skorzystać ze skrytki GEOPOZ na ePUAP:/geopoz/skrytka
  • przyjść do GEOPOZu osobiście.
 
 
UDOSTĘPNIANIE ZBIORÓW DANYCH I MATERIAŁÓW POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I
KARTOGRAFICZNEGO
 

 

Jedną ze spraw prowadzonych przez GEOPOZ jest udostępnianie zbiorów danych i materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Dokumenty, które można uzyskać to m.in.:

  • mapa ewidencji gruntów i budynków
  • mapa zasadnicza
  • dane z rejestru cen i wartości nieruchomości


Aby uzyskać dokumenty należy wypisać odpowiedni wniosek:

  • dla mapy ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej – Formularz P + P3
  • dla rejestru cen i wartości nieruchomości – Formularz P + P4


Udostępnianie jest odpłatne. Wysokość opłaty umieszcza się na Dokumencie Obliczenia Opłaty (w skrócie: DOO).

Wnioski można składać:

  • Osobiście w Sali Obsługi Klienta GEOPOZu przy ul. Gronowej 20 w Poznaniu
  • Tradycyjną pocztą
  • Faksem pod numerem 61 8230 201
  • Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, w formie dokumentu elektronicznego obowiązkowo opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym

Termin realizacji jest różny:

  • Dla arkusza mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci nieelektronicznej wynosi do 10 dni
  • Dla mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci elektronicznej wynosi do 20 dni
  • Dla rejestru cen i wartości nieruchomości do 10 dni

Działami prowadzącymi tę sprawę są:

  • Dział Udostępniania Danych Opisowych oraz Dział Udostępniana Danych Graficznych

Więcej informacji można uzyskać w internecie w naszym Biuletynie Informacji Publicznej oraz w Sali Obsługi Klienta. Chętnie służymy pomocą.

Metadane

Data wytworzenia : 06.10.2020
Data publikacji : 14.10.2020 00:00
Data modyfikacji : 28.09.2023 09:42
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Kudłaszyk
Osoba udostępniająca informację:
Aleksandra Jędrzejczak
Osoba modyfikująca informację:
Emilia Mamet

Opcje strony

do góry