Ważne informacje
Zachęcamy do wcześniejszego umawiania wizyt w Sali Obsługi Klienta! Prosimy o punktualne przybycie - nie wcześniej niż 15 minut przed zaplanowaną godziną. W przypadku spóźnienia powyżej 5 minut wizyta może zostać anulowana. Klienci umówieni przyjmowani są w pierwszej kolejności.
Jak się umówić?
- internetowo: przez formularz rezerwacyjny
- telefonicznie: 61 8271 500
Jak obsługujemy klienta?
Obsługa w Sali Obsługi Klienta (wejście B) odbywa się:
- w poniedziałki w godzinach od 9.00 do 16.00,
- od wtorku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
Obsługa przez pracowników merytorycznych odbywa się:
- w poniedziałki w godzinach od 9.00 do 14.00 (a po wcześniejszym indywidualnym umówieniu się do godziny 16.00),
- od wtorku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 (a po wcześniejszym indywidualnym umówieniu się do godziny 15.00).
Obsługa telefoniczna we wszystkie dni do 15.00.
Jak zdalnie załatwić sprawę lub złożyć wniosek/pismo?
- przez Portal Klienta, przez który można składać wnioski, opłacać i pobierać materiały, np. mapę zasadniczą lub ewidencyjną, zamówić i odebrać wypis i wyrys z egib,
- inne nasze e-usługi,
- poprzez ePUAP (opis spraw i przekierowanie do platformy e PUAP, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /geopoz/skrytka),
- pocztą tradycyjną: Gronowa 20, 61-655 Poznań.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerami telefonów:
- mapa zasadnicza (informacyjna, do warunków zabudowy): 61 8271 752,
- wypis, wyrys z ewidencji gruntów i budynków, mapa ewidencyjna: 61 8271 620, 61 8271 885,
- ujawnienia samodzielnych lokali: 61 8271 636,
- koordynacja projektów: 61 8271 561,
- numeracja porządkowa budynków, nazewnictwo ulic, itp.: 61 8271 625, 61 8271 719, 61 8271 692,
- SIP: 61 8271 698, 61 8271 656, 61 8271 568,
- podziały nieruchomości: 61 8271 624, 61 8271 869,
- ochrona gruntów rolnych: 61 8271 732,
- zwroty, wywłaszczenia, odszkodowania nieruchomości: 61 8271 730, 61 8271 751,
- opłaty adiacenckie, planistyczne: 61 8271 714, 61 8271 840, 61 8271 713, 61 8271 684, 61 8271 693, 61 8271 676,
- odbiór zamówionych dokumentów: 61 8271 592, 61 8271 593,
- w pozostałych sprawach: 61 8271 500
E-mail:
Skrzynka Podawcza
Na parterze budynku przy ul. Gronowej 20 (wejście B-Sala Obsługi Klienta) znajduje się Skrzynka Podawcza. Warto z niej korzystać, jeśli sprawa nie wymaga osobistego kontaktu z naszymi pracownikami. Skrzynka jest opróżniana codziennie po godzinach pracy Zarządu, a korespondencja rejestrowana z faktyczną datą wpływu.