Oferty pracy

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Stanowisko ds. komunikacji społecznej

Zakres podstawowych czynności

  1. Kreowanie wizerunku Zarządu
  2. Kształtowanie i realizowanie polityki informacyjnej
  3. Realizowanie przedsięwzięć promocyjnych w Zarządzie
  4. Prowadzenie działań związanych z wdrożeniem środków służących nowoczesnej komunikacji
  5. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej
  6. Prowadzenie strony internetowej Zarządu
  7. Opracowywanie, wdrażanie i utrzymywanie systemu identyfikacji wizualnej
  8. Podejmowanie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
    1. dbanie o system oznakowania wewnętrznego i informacji wizualnej
    2. przygotowywanie materiałów informacyjnych
    3. przygotowywanie spotkań i wydarzeń
  9. Wypracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klienta
  10. Analizowanie informacji zwrotnych od klientów
  11. Prowadzenie monitoringu mediów
  12. Współpraca z mediami
  13. Realizowanie zadań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Wymagania niezbędne

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe, w tym minimum 6 miesięcy na takim samym lub podobnym stanowisku
  • komunikatywność
  • nieposzlakowana opinia
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  • umiejętność komunikacji językowej na dobrym poziomie
  • umiejętność poprawnego redagowania pism
  • umiejętność pracy w programach graficznych
  • umiejętność pracy z ludźmi i pracy w zespole
  • wykształcenie wyższe I stopnia
  • znajomość zagadnień public relations

Wymagania dodatkowe

  • kursy/szkolenia/studia podyplomowe z zakresu: Public Relations, Komunikacji werbalnej i niewerbalnej, grafiki komputerowej
  • umiejętność przygotowania materiałów do druku
  • wykształcenie wyższe II stopnia
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej i rozporządzenia w sprawie BIP
  • znajomość ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
  • znajomość wytycznych dla dostępności treści internetowych (WCAG 2.1)

Warunki pracy

  • oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne
  • podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD
  • praca z przewagą wysiłku umysłowego
  • stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy

Wymagane dokumenty oraz oświadczenia

  1. Dane osobowe i zawodowe:
    • imię (imiona) i nazwisko,
    • data urodzenia,
    • dane kontaktowe,
    • wykształcenie,
    • kwalifikacje zawodowe,
    • doświadczenie zawodowe,
  2. List motywacyjny
  3. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje:
    możesz je załączyć lub przedstawić podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    Jeśli dokumenty są w obcym języku, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
  4. Dokument potwierdzający niepełnosprawność
    jeżeli chcesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
  5. Wymagane oświadczenia:
    • Oświadczenia o treści:

      „Oświadczam, że:
      • posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych,
      • nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
      • cieszę się nieposzlakowaną opinią,
      • posiadam obywatelstwo polskie” (oświadczenie to jest konieczne tylko, jeśli obywatelstwo jest wymaganiem niezbędnym).
    • Jeśli chcesz podać dodatkowe informacje, inne niż te wymienione wyżej, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dołącz oświadczenie: „Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.”
    • Jeśli nie posiadasz obywatelstwa polskiego i jednocześnie oferta pracy tego nie wymaga, dołącz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie:

      „Oświadczam, że posiadam:
      • obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
      • znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.”
Oznaczenie („ x” w checkbox) w elektronicznym formularzu w zakresie oświadczeń oraz wymaganych zgód jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Aplikację możesz złożyć

  1. Elektronicznie na stronie: bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy – Oferty pracy bieżące).
  2. Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (adres na ePUAP: /geopoz/skrytka).
  3. Przesyłając e-mail na adres: geopoz@geopoz.poznan.pl
  4. Pocztą tradycyjną.
  5. Osobiście w siedzibie GEOPOZu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).
Oferty dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę – ważna jest data dostarczenia ich do GEOPOZu.

Informacje dodatkowe

  1. sprawdzimy, czy złożone oferty spełniają wymagania niezbędne i dodatkowe oraz czy zawierają wszystkie konieczne dokumenty i oświadczenia.
  2. odpowiedzi udzielimy tylko na wybrane oferty.
  3. oferty od kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach.
  4. informację o wyniku naboru udostępnimy na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ oraz na tablicy ogłoszeń w GEOPOZie — Sala Obsługi Klienta w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
  5. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP w zakładce Ochrona danych osobowych.

Wyniki naboru

Metadane

Data publikacji : 09.09.2021 09:00
Data modyfikacji : 22.02.2022 10:50
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Małgorzata Buszka
Osoba udostępniająca informację:
do góry