Osoby zainteresowane dostępem do informacji o stanie spraw, w których są stroną lub spraw o charakterze powszechnym, aby uzyskać stosowne informacje będą musiały znać numer kancelaryjny skierowanego do Zarządu pisma. I tak:
- Jeżeli klient osobiście przyniesie pismo do Zarządu, to w momencie doręczenia może uzyskać informację o numerze kancelaryjnym w Kancelarii;
- Jeżeli klient wyśle korespondencję np. za pośrednictwem poczty, to aby uzyskać informację o numerze kancelaryjnym będzie musiał zatelefonować pod nr tel. +61 8271 534.
Przekazanie numeru kancelaryjnego nastąpi po skutecznej identyfikacji sprawy.
Podstawową metodą identyfikacji będzie poprawne przekazanie przez zainteresowanego danych o sprawie tj. dokładnej daty złożenia lub wysłania pisma i opisu przedmiotu sprawy. W odniesieniu do instytucji wystarczy podanie znaku sprawy.
Wszelkie informacje będą udzielane przy uwględnieniu obowiązujących przepisów prawa, w tym RODO.