Kolejność załatwiania spraw

Każdy wniosek, podanie i zamówienie złożone w ZGiKM GEOPOZ lub przesłane do tutejszego Zarządu podlega rejestracji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną. Wraz z rejestracją każdemu podaniu i wnioskowi zostaje nadany numer kancelaryjny, który informuje o kolejności wpływu. Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Szczegółowe informacje dotyczące terminu i sposobu realizacji danej sprawy znajdują się w opisie konkretnej sprawy oraz kartach informacyjnych.

Metadane

Data wytworzenia : 13.03.2013
Data publikacji : 05.10.2020
Data modyfikacji : 05.10.2020
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Patrycja Lamprycht
Osoba udostępniająca informację:
Patrycja Lamprycht
Osoba modyfikująca informację:
Patrycja Lamprycht

Opcje strony

do góry