ds. informacji i obsługi kancelaryjnej
Zakres podstawowych czynności
1. Obsługiwanie punktu informacyjnego w Sali Obsługi Klienta:
a) udzielanie informacji klientom w zakresie niezbędnym do załatwienia sprawy
b) udzielanie pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami
2. Dbanie o wizerunek Sali Obsługi Klienta:
a) przygotowanie Sali do otwarcia
b) utrzymywanie porządku w poczekalni
c) zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Sali – kierownikowi Sali.
3. Obsługiwanie informacji telefonicznej Zarządu.
4. Realizowanie obsługi kancelaryjnej Zarządu:
a) przyjmowanie, dekretowanie i rejestrowanie korespondencji
b) obsługiwanie faksu, poczty elektronicznej, elektronicznej skrzynki podawczej i odbiorczej oraz elektronicznych formularzy
c) wysyłanie i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek
5. Dystrybuowanie prasy i czasopism w Zarządzie.
Wymagania niezbędne
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Pakietu Office i urządzeń biurowych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe
- komunikatywność
- nieposzlakowana opinia
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- wykształcenie średnie
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- wiedza na temat metod i technik sprawnej obsługi klienta
- wykształcenie wyższe
Inne oczekiwania
- asertywność
- odporność na stres
- rzetelność i solidność
- takt i dyskrecja
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
Warunki pracy
- oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne
- podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD
- praca z przewagą wysiłku umysłowego
- stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy
Wymagane dokumenty oraz oświadczenia
- Dane osobowe i zawodowe:
- imię (imiona) i nazwisko,
- data urodzenia,
- dane kontaktowe,
- wykształcenie,
- kwalifikacje zawodowe,
- doświadczenie zawodowe,
- List motywacyjny
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje:
możesz je załączyć lub przedstawić podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Jeśli dokumenty są w obcym języku, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. - Dokument potwierdzający niepełnosprawnośćjeżeli chcesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
- Wymagane oświadczenia:
- Oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że:- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych,
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszę się nieposzlakowaną opinią,
- posiadam obywatelstwo polskie” (oświadczenie to jest konieczne tylko, jeśli obywatelstwo jest wymaganiem niezbędnym).
- Jeśli chcesz podać dodatkowe informacje, inne niż te wymienione wyżej, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dołącz oświadczenie: „Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.”
- Jeśli nie posiadasz obywatelstwa polskiego i jednocześnie oferta pracy tego nie wymaga, dołącz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie:
„Oświadczam, że posiadam:- obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.”
- Oświadczenia o treści:
Aplikację możesz złożyć
- Elektronicznie na stronie: bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy – Oferty pracy bieżące).
- Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (adres na ePUAP: /geopoz/skrytka).
- Przesyłając e-mail na adres: geopoz@geopoz.poznan.pl
- Pocztą tradycyjną.
- Osobiście w siedzibie GEOPOZu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).
Informacje dodatkowe
- sprawdzimy, czy złożone oferty spełniają wymagania niezbędne i dodatkowe oraz czy zawierają wszystkie konieczne dokumenty i oświadczenia.
- odpowiedzi udzielimy tylko na wybrane oferty.
- oferty od kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach.
- informację o wyniku naboru udostępnimy na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ oraz na tablicy ogłoszeń w GEOPOZie — Sala Obsługi Klienta w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP w zakładce Ochrona danych osobowych.