Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osób fizycznych – przedstawicieli, pracowników wskazanych do kontaktu i realizacji umów zawartych przez pracodawcę z Zarządem Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ z siedzibą w Poznaniu, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, zwany dalej w treści „Zarządem”, gwarantuje poufność danych pozyskanych w związku z zawartą umową w zakresie służbowych danych osobowych, przetwarzanych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z realizacją zwartej umowy. Zarząd zapewnia, że wdrożył środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych w zakresie adekwatnym do ich kategorii i wymogów prawnych.
W celu realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, Zarząd zamieszcza informację na temat ich przetwarzania:
Administrator:
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ z siedzibą w Poznaniu, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań
NIP 777-00-03-742, REGON 630003930
Tel. 61 8271 500, fax 61 8230 201
mail: geopoz@geopoz.poznan.pl
Inspektor Ochrony Danych:
Dane kontaktowe:
mail: iod@geopoz.poznan.pl
adres: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań
Źródło pochodzenia oraz kategoria odnośnych danych osobowych:
Służbowe dane osobowe, mające ściśle zawodowy charakter, w tym dane identyfikacyjne oraz dane kontaktowe, pozyskane od podmiotu, na rzecz którego świadczy Pani/Pan pracę.
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
- Dane są przetwarzane w celu realizacji czynności niezbędnych do wykonania umowy, w szczególności:
- zgłaszania skarg, reklamacji lub zgłoszeń,
- przekazywania informacji niezbędnych do realizacji umowy,
- weryfikacja prawidłowości wykonania umowy, dokonywania rozliczeń oraz dochodzenia roszczeń.
- Przesłanką prawną przetwarzania danych osobowych jest art.. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią).
- Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Czas przetwarzania:
Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny dla zrealizowania celu dla którego zostały zebrane i przechowywane przez okres niezbędny do realizacji przepisów prawa.
Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych są podmioty świadczące usługi względem Administratora na podstawie podpisanych z nimi umów.
Przysługujące prawa:
- Prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych;
- Prawo do sprostowania danych osobowych;
- Prawo do usunięcia danych osobowych (w przypadkach wskazanych w art. 17 RODO);
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO);
- Prawo do przenoszenia danych osobowych (w przypadkach wskazanych w art. 20 RODO);
- Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych wobec (i w razie) przetwarzania danych osobowych opartego na wypełnianiu prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora – z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją;
- Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.