Jeśli nie masz jeszcze adresu do doręczeń elektronicznych, dokumenty elektroniczne możesz składać do GEOPOZu przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP).
Podanie musisz podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. Aby przesłać do nas dokumenty, zaloguj się na konto na platformie ePUAP, wypełnij odpowiedni formularz, podpisz go i wyślij.
Podstawa prawna: ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
1. Co to jest profil zaufany?
Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Dzięki niemu możesz potwierdzić swoją tożsamość w Internecie oraz podpisać dokument podpisem elektronicznym.
Więcej informacji o profilu zaufanym.
2. Jak mogę wysłać dokument elektroniczny do ZGiKM GEOPOZ przez ESP?
Aby skorzystać z ESP, musisz mieć konto na ePUAP-ie i profil zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Z menu strony Biuletynu Informacji Publicznej wybierz pozycję Sprawy i formularze i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
3. Jakie są warunki organizacyjno – techniczne doręczania dokumentów w formie elektronicznej przez ESP?
- Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /geopoz/skrytka.
- Formaty dokumentów, które możesz dołączyć jako załączniki do dokumentów wysyłanych na adres ESP, to: .doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif (.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml.
- Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego i jego załączników nie może przekraczać 5 MB.
- Dokumenty, które zawierają oprogramowanie złośliwe będziemy automatycznie odrzucać i nie rozpatrzymy ich.