Dzień dobry.
Witam na stronie internetowej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ.
GEOPOZ zajmuje się sprawami dotyczącymi geodezji i kartografii na obszarze Poznania. Tu załatwisz wypis, wyrys, mapę ewidencyjną, mapę zasadniczą, informację z rejestru cen i wartości nieruchomości i inne.
Zajmujemy się też sprawami dotyczącymi gospodarki nieruchomościami, np. podziałami nieruchomości, opłatami adiacenckimi.
GEOPOZ prowadzi również System informacji Przestrzennej Miasta Poznania, który znajduje się pod adresem: http:/sip.poznan.pl/sip/
Zapraszamy.
Witam na stronie internetowej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ.
GEOPOZ zajmuje się sprawami dotyczącymi geodezji i kartografii na obszarze Poznania. Tu załatwisz wypis, wyrys, mapę ewidencyjną, mapę zasadniczą, informację z rejestru cen i wartości nieruchomości i inne.
Zajmujemy się też sprawami dotyczącymi gospodarki nieruchomościami, np. podziałami nieruchomości, opłatami adiacenckimi.
GEOPOZ prowadzi również System informacji Przestrzennej Miasta Poznania, który znajduje się pod adresem: http:/sip.poznan.pl/sip/
Zapraszamy.
Witam Państwa w Zarządzie Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ. Nazywam się Iwona Kudłaszyk. Miło mi zawiadomić, że jesteśmy przygotowani do obsługi osób z niepełnosprawnościami, w tym głuchych i słabosłyszących. Nasi pracownicy znają język migowy i chętnie pomogą w załatwieniu sprawy. Prosimy, aby na 3 dni przed przyjściem do nas zawiadomili Państwo o chęci skorzystania z tłumacza języka migowego. Zapewniamy również skorzystanie z innych możliwości pomocy: poczty elektronicznej, e-mail, faksu oraz strony internetowej i BIP. Mieścimy się w Poznaniu, przy ulicy Gronowej 20. Przyjmujemy osoby w poniedziałek od 9.00 do 17.00, a od wtorku do piątku od 8.00 do 15.00.
UDOSTĘPNIANIE ZBIORÓW DANYCH I MATERIAŁÓW POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I
KARTOGRAFICZNEGO
- mapa ewidencji gruntów i budynków
- mapa zasadnicza
- dane z rejestru cen i wartości nieruchomości
Aby uzyskać dokumenty należy wypisać odpowiedni wniosek:
- dla mapy ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej – Formularz P + P3
- dla rejestru cen i wartości nieruchomości – Formularz P + P4
Udostępnianie jest odpłatne. Wysokość opłaty umieszcza się na Dokumencie Obliczenia Opłaty (w skrócie: DOO).
Wnioski można składać:
- Osobiście w Sali Obsługi Klienta GEOPOZu przy ul. Gronowej 20 w Poznaniu
- Tradycyjną pocztą
- Faksem pod numerem 61 8230 201
- Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, w formie dokumentu elektronicznego obowiązkowo opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym
Termin realizacji jest różny:
- Dla arkusza mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci nieelektronicznej wynosi do 10 dni
- Dla mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci elektronicznej wynosi do 20 dni
- Dla rejestru cen i wartości nieruchomości do 10 dni
Działami prowadzącymi tę sprawę są:
- Dział Udostępniania Danych Opisowych oraz Dział Udostępniana Danych Graficznych
Więcej informacji można uzyskać w internecie w naszym Biuletynie Informacji Publicznej oraz w Sali Obsługi Klienta. Chętnie służymy pomocą.