Witam, Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ.
GEOPOZ zajmuje się tematami: geodezja i kartografia obszaru miasta Poznania.
Tutaj można załatwić dokumenty np.:
- mapa zapisanych gruntów i budynków,
- mapa zasadnicza,
- informacje dotyczące rejestru cen wartości gruntów budynków i inne.
GEOPOZ zajmuje się też sprawami np.:
- podział gruntów,
- opłaty adiacenckie.
W naszym urzędzie można sprawdzić System Informacji Przestrzeń Miasta Poznania: https://sipgeoportal.geopoz.poznan.pl/
Zapraszam, dziękuję.
Godziny pracy GEOPOZu
Urząd czynny jest w poniedziałek w godzinach 9-16, od wtorku do piątku od 8–15.
Więcej informacji znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www i na tablicach informacyjnych w budynku GEOPOZu.
Jesteśmy przygotowani do obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.
Więcej informacji znajdziesz na: https://bip.geopoz.poznan.pl/gpb/dla-osob-ze-szczegolnym/dostepnosc
Kontakt
Jeżeli chcesz załatwić sprawę w Urzędzie, możesz:
- napisać pismo i wysłać je na adres:
ul. Gronowa 20
61-655 Poznań - napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail: geopoz@geopoz.poznan.pl
- zadzwonić pod numer: 61 8271-534
- napisać sms na numer: +48 608 798 783
- skorzystać ze skrytki GEOPOZ na ePUAP:/geopoz/skrytka
- przyjść do GEOPOZu osobiście.
Jedną ze spraw prowadzonych przez GEOPOZ jest udostępnianie zbiorów danych i materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Dokumenty, które można uzyskać to m.in.:
- mapa ewidencji gruntów i budynków
- mapa zasadnicza
- dane z rejestru cen i wartości nieruchomości
Aby uzyskać dokumenty należy wypisać odpowiedni wniosek:
- dla mapy ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej – Formularz P + P3
- dla rejestru cen i wartości nieruchomości – Formularz P + P4
Udostępnianie jest odpłatne. Wysokość opłaty umieszcza się na Dokumencie Obliczenia Opłaty (w skrócie: DOO).
Wnioski można składać:
- Osobiście w Sali Obsługi Klienta GEOPOZu przy ul. Gronowej 20 w Poznaniu
- Tradycyjną pocztą
- Faksem pod numerem 61 8230 201
- Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, w formie dokumentu elektronicznego obowiązkowo opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym
Termin realizacji jest różny:
- Dla arkusza mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci nieelektronicznej wynosi do 10 dni
- Dla mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci elektronicznej wynosi do 20 dni
- Dla rejestru cen i wartości nieruchomości do 10 dni
Działami prowadzącymi tę sprawę są:
- Dział Udostępniania Danych Opisowych oraz Dział Udostępniana Danych Graficznych
Więcej informacji można uzyskać w internecie w naszym Biuletynie Informacji Publicznej oraz w Sali Obsługi Klienta. Chętnie służymy pomocą.